KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
Suburbia @ Ragnaros
Hétvégi raid csapatunkba keresünk aktív játékosokat: tankot és dpseket! (P, Szo, V)
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik wow_ft_32683
wow_b_32683
Fengzhen - 1 napja
topik wow_ft_32682
wow_b_32682
Fengzhen - 1 napja
topik wow_ft_32681
wow_b_32681
Fengzhen - 1 napja
topik wow_ft_32680
wow_b_32680
Fengzhen - 1 napja
topik wow_ft_32679
wow_b_32679
Fengzhen - 1 napja

Rambo092 Tanaan előzetes Watcherrel
Rambo092 - 817 napja
97
A Polygon elkapta egy interjú erejéig Ion Hazzikostast és gyorsan ki is kérdezték Tanaan Jungle-ről és a jövőbeli tervekről. Lentebb olvashatjátok a fontosabb tudnivalókat.

1., Tanaan nem ismeretlen
Elsőként átlépve a Dark Portalon Tanaan vad dzsungele fogadott minket. Most visszatérünk.
"Már az elejétől kezdve tudtuk, hogy eljön ez a pillanat. A kör így bezárul. Miután legyőztük a Vashordát az összes többi Draenori zónában, sikerült bejutni Tanaan dzsungelébe, amely a hatalmuk központja."

2., Megváltoztak az erőviszonyok
Bár a kiegészítő elején Grommash Hellscream volt a főgonosz, az ő helyét azóta átvette Gul'dan, aki Hellfire Citadel erődjéből irányítja a Vashorda megmaradt, démonvérrel megfertőzött részét.
"A történelem megismétli önmagát. Gul'dan és a Lángoló Légió befolyása démoni energiával fertőzte meg a Vashordát. Ennek megfelelően démoni erővel átitatott folyók és kaotikus energiák pusztítanak ebben az egykor buja dzsungelben."

3., Tanaanban minden játékos megtalálja a neki tetsző elfoglaltságot
A Blizzard elsődleges célja az volt, hogy a hardcore raidertől a hétvégi játékosig mindenki megtalálja a neki tetsző tartalmat Tanaan Jungle-ben.
"Sok olyan tartalom van, ami azoknak készült, akik fel akarják fedezni a zónát és felkutatni az összes kincset. Tanaant a MoP-ban lévő Timeless Isle és Isle of Thunder hibáiból tanulva építettük meg. Ezen felül lesznek új frakciók, akikhez a reputációt területek megvédésével vagy ritka szörnyek levadászásával szerezheted meg. Ezek a reputációk a jutalmak széles skálájával kecsegtetnek, kezdve a transmog geartől a felzárkóztató gearen keresztül a kényelmet segítő tárgyakig."
(Szerintem itt olyasmikre gondol, mint az Aviaana's Feather - szerk.)
A zónában lesz egy hosszú küldetéssorozat, ami a játékosokat egészen Hellfire Citadel kapujáig vezeti, ahol a legújabb raid található. A Blizzard úgy tervezte meg a zónát, hogy a játékosoknak hosszú ideig elfoglaltságot adjon.

4., Nem repülhetünk Tanaanban... és valószínű soha többé.
"Figyeltük, hogyan befolyásolta a világot a repülés a korábbi kiegészítőkben és rájöttünk, hogy  amíg megszokásból a Burning Crusade óta minden kiegészítőbe betettük, sokat elvett a játékélményből. Igaz, hogy sokkal kényelmesebb felfedezni a világot három dimenzióban, ez a játékmenet rovására megy sok esetben, mint például a célzott felfedezésnél, amikor azt akarjuk kideríteni, mi van egy barlangban egy szikla tetején és hogyan tudunk oda feljutni."
Eredetileg a Blizzard kísérleti céllal vette ki a WoD-ból a repülést és feltett szándékuk volt egy későbbi patchben visszahozni. Azonban ahogy játszottak a játékkal és figyelték, ahogy mások játszanak vele, ráeszméltek, hogy így jobban tetszik nekik a játék.
"Nagyobbnak tűnik minden és sokkal veszélyesebbnek. Több lehetőség van a titkok felfedezésére és úgy általában jobban bele tudod élni magad a világba. (...) Nem fogjuk lehetővé tenni a repülést Draenoron és jelenleg ezen az állásponton nem szeretnénk változtatni."
Watchertől azt is megtudtuk, hogy a jövőbeli kiegészítőkben sem lesz repülés, esetleg pár zónában, amelyekben ez indokolt lehet és hozzátesz a játékélményhez. Megnyugtatott azonban mindenkit, hogy dolgoznak rajta, hogy a flight pointok segítségével minél hatékonyabban lehessen eljutni A pontból B pontba.

5., Tanaan nem az egyetlen új dolog a 6.2-ben.
Az Adventure Guide egy új menü, amely a karakterünk szintje és eddig elért eredményei alapján új kihívásokat kínál fel.
"Azoknak az embereknek, akik egy új patch miatt jönnek vissza, sokszor nehéz dolguk van a sok újdonság miatt, így nem tudják mihez is fogjanak először. Ezt a MoP-ban figyeltük meg leginkább."
A hétvégi eventek különféle bónuszokat kínálnak azoknak, akik részt vesznek bennük. Ezeknek a hétvégi eventeknek az egyik válfaja a "Timewalking". Ennek keretében régi ötfös instance-okat látogathatunk meg úgy, hogy azok a szintünknek megfelelő kihívást nyújtsanak. Ehhez a TBC és a WotLK legnépszerűbb instance-jait használták fel. Hazzikostas szerint a jövőben régi raidek is bekerülhetnek.

6., A 6.2 nem az utolsó fejezete a WoD-nak, de a Blizzard gőzerővel dolgozik az új kiegészítőn.
"Még sok elmondatlan történet van. Amiben a játékosokkal is egyetértünk az az, hogy az utolsó nagy patch és a WoD indulása közta túl sok idő telt el. Akármilyen jó is volt a WoD indulása, mégiscsak 13 hónap telt el az 5.4-es patch óta és ez nagyon sok. Próbáljuk jobban elosztani a patcheket, miközben folyamatosan dolgozunk a következő nagy dobáson."

wow_c_526646
wow_c_526126
wow_c_525605
Amikor egy kieg eljut a 1/2 idohoz (fogjuk ra kb ott tartunk) akkor mar nagyon nincs mit "felfedezni". Ilyenkor ubi szezonba szivesen megnezem a maradek kuldetesket a lore master-ert. Neha vasarnap du kimentem ezelott par orat ore-t / herb-et farmolni es jol elvoltam. Nos ezeket megtiltottak nekem. Nem tehetem meg ugy, hogy jol szorakozzak. 

Nem jovok azzal, hogy vettem 1db repulo mount-ot $25-ert vagy van vagy 50 db. Nem mert annyi van, hogy tokre nem erdekel mar reges reg. Egyszeruen kivettek a jatekbol azt ami regen bent tartott. Ez mukodott TBC-tol egeszen MoP-ig nalam. Most nincs mit csinalni. 6.2 egyaltalan nem hozott lazba. Ertem en Hoku mester hozza allasat, hisz beszelem a nyelvet, csak az ertelmet nem talaltam. Azok akik a foldi mount-ra eskusznek jarkaljanak vele batran a kutyat nem zavarja, aki meg repulni akar az hagy repuljon.

Meg lehet neheziteni a repulest, hogy ne akarjon mindig mindenki repulni. Ha valaki jatszik GTA5-el akkor meselhet rola, hogy repulhetsz nyugodtan. Ott a helikopter, repulo. Meg sem azzal jarsz mindenhova mert azert annyira nem egyszeru. Be lehet vezetni legorvenyt, levegobol tamado madarak, jaror stb. Csak fantazia kerdese. 

En nem rage quit-elek bar nagyon sokan lemondtak az elofizut, kulon topic van fent a US battle net-en ahova postolnak akik lemondtak az elofizut ezert. Ingyen jatekka valt a szamomra a token bevezetese ota de olyan is.... olcso husnak hig a leve. A tobb hete garrisonban ucsorgo 5db lvl 100-asom tok jol elfog ucsorogni tovabbra is. Eladom a maradek AH cuccot mikor kijon 6.2 aztan mittomen. Lehet neha ranezek lehet nem. Egy biztos ha vissza teszika  Repulest akkor 100% hogy jovok. 

Egyetlen pozitivuma ennek a no fly dolognak nalam az az, hogy vegre igy lesz boven idom jatszani sok mas jatekkal, hisz ott van Dragon age amit megvettem de 1x nem jatszottam, Destiny, The Crew, GTA5 befejezese, witcher 3 .... szoval koszonom Blizzard, hogy sikerult kimozditanod a garrisonbol. Tok jo lesz mas jatekokkal jatszani!!!!


Delfi, jossz egy gyomberrel amit felrenyeltem miattad!!! Smiling)))))))))))))
"A blizzard most kapott egy kurva nagy pofont a negyedéves jelentésben, és szerintem a részvényesek csak annyira megértőek, mint Vader nagyúr."
Valaki megkérdezte Twitteren a jó öreg GC-t, hogy mit gondolt a repüléssel kapcsolatos botrányról döntésről. Íme a válasz:
- "Resilience will fix it?" (OccupyGStreet)

Laughing out loud
#92 | Zearon válasza #88
Ez nem a meló kérdése. Nagyon nehéz úgy fejleszteni bármit, hogy akár a teszthez is fel kell töltened egy "store jellegű publikus" környezetbe, vagy mindenféle emulátoron keresztül kell nézni hogy mi fog történni. Egy ilyen zárt "központi" rendszer ezt is magával hozná. Illetve az elavulás ellen sem jelentene védelmet, hiszen ha az addon készítő nem frissíti az addont (vagy rosszul), akkor nincs mit letölteni illetve bugos is marad. A blizzard meg nem frissítgethet minden addont egyesével, amint valami változik az UIban vagy az utasításkészletben. Arról meg nem is beszélve, hogy ezzel csak szétrverne sok aktív közösséget, mint pl a Curse vagy a Wowinterface.
 
#91 | Fea válasza #90
Fs-en is ezt hozták fel porblémának. a fegyernél ez különösen komoly lehet. warri tanknak az első szárnyból esik crit masterys - x ilvl, paladinnak meg az utolsóból haste masterys x+y ilvlért, akkor az úgy nagyon nemgyerebe.
wow_c_516137
#89 | Delfi válasza #88
Szerinted az Oquene vagy a blizzardos átemelése a jobb?
A blizzardos semmilyen értékelést nem ad, pont olyan szutyok megoldás, mint az lfr. Jönnek a slackerek, ninják, szerverváltók, te meg nem érted miért nem megy le a boss.
wow_c_516122

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu